مسئولیت در نظام اسلامی توفیقی الهی برای خدمت است
کد خبر: 3767392
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

مسئولیت در نظام اسلامی توفیقی الهی برای خدمت است

گروه اجتماعی ـ رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: باید از موقعیت و توفیقی که برای خدمت نصیب ما شده، بهره گرفت و با ارائه خدمت خالصانه به مردم کسب فیض کرد.

مسئولیت در نظام اسلامی توفیقی الهی برای خدمت است

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان یزد صبح امروز در نشست مشترک شورای معاونان دادگستری با رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های سراسر استان اظهار کرد: در یک نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه در استمرار ولایت ائمه اطهار علیهم السلام که مورد نظر خداوند و امام زمان است، فرصت خدمت یک توفیق الهی کم‌نظیر است.
وی افزود: اکنون در روی این کره خاکی تنها نظام ولایی، برگرفته از اسلام ناب محمدی، در ایران اسلامی است که باید قدردان این موقعیت و این غنیمت بی‌بدیل بود.
این مقام قضایی بیان کرد: مقایسه کار و شغل و حقوق و سختی کار در قبال توفیق خدمتگذاری به مردم، نگاه درستی نیست؛ چرا که در این نظام در هر پست و منصبی که باشیم باید به‌گونه‌ای کار کرد که شرمنده شهدا نباشیم.
رئیس کل دادگستری استان یزد حقوق، اضافه کار و مناصب اداری مطامعی زودگذر، خرد و ناچیز دانست و گفت: آنچه که ارزشمند و حائز اهمیت است، خدمت خالصانه به مردم است که ماندگار خواهد ماند.
یادآور می‌شود، جلسه شورای معاونان دادگستری استان با بررسی آمارهای اخیر رسیده از مرکز کشور ادامه یافت و راجع به ارتقای سطح عملکرد و رفع کمبودها بحث تبادل نظر شد.

انتهای پیام

captcha