فضای مجازی قابلیت بالایی در ترویج فرهنگ رضوی دارد
کد خبر: 3767759
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

فضای مجازی قابلیت بالایی در ترویج فرهنگ رضوی دارد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین‌ گفت: فضای مجازی قابلیت‌های فراوانی دارد که باید از این فضا جهت ترویج فرهنگ رضوی استفاده کنیم.

قابلیت بالای فضای مجازی در ترویج فرهنگ رضوی

به گزارش ایکنا از قزوین، آیین اختتامیه ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی با حضور محمدرضا بهمنی‌خدنگ، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و مسئولان استانی امروز، 7 آذرماه در حسینیه امینی‌ها در حال برگزاری است.
اکبر اسکندر‌نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این مراسم تصریح کرد: امام رضا‌(ع) تنها امامی است که ایران اسلامی این افتخار را دارد که میزبان این حضرت است و از خزائن و سیره این امام رئوف نهایت استفاده را می‌برد.
وی افزود: فضای مجازی فضایی پرظرفیت است که نزد آحاد جامعه قرار دارد و ما به‌عنوان مسئولان فرهنگی تلاش می‌کنیم با سخنرانی و برنامه‌های فرهنگی جذابیت این فضا را کاهش دهیم اما باید از این فضا استفاده کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: باید تلاش کنیم از این فضا در بخش فرهنگی به‌صورت بهینه استفاده کنیم، برگزاری جشنواره سیره رضوی و برنامه‌های جذاب و نویدبخش مواردی است که می‌توان فرهنگ رضوی را عرضه کرد.
وی بیان کرد: در بخشی از آیتم‌ها توان و رغبت ما کم است و امیدواریم که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد و مؤسسه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال بتوانیم در این رشته‌ها هم موفق شویم؛ به اعتقاد ما این رشته قابلیت بالایی برای سیره رضوی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.
به گزارش ایکنا، ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی در سه بخش فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال، تولید محتوای دیجیتال و ایده‌های دیجیتال رضوی برگزار شد، که در این جشنواره در مجموع ۱۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.
انتهای پیام

captcha