کارگاه کار گروهی در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3767794
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

کارگاه کار گروهی در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی - به‌همت جهاددانشگاهی استان اردبیل کارگاه کارآفرینی با نگاهی به اثرات آن در توسعه کارآفرینی با همکاری شتاب‌دهنده تیک آپ، صبح امروز، هفتم آذرماه در مرکز آموزش علمی کاربردی این نهاد برگزار شد.

ورک شاپ تیم سازی و کار تیمی در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سمیه قربانی، مدیر سامانه‌های نوین فناوری و حمایت از نوآوری جهاددانشگاهی کشور، صبح امروز، هفتم آذرماه در ورک شاپ کارآفرینی گفت: در کشور‌ها استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نوپا به سرعت در حال تغییر فضای کسب و کار هستند و در اکثر شهر‌های ایران نیز اکوسیستم استارتاپی نوپا در حال شکل گیری است.
قربانی با بیان اینکه استارتاپ‌ها نقش مهمی در بهبود فضای کسب و کار به ویژه در شهرستان‌ها ایفا می‌کنند، اظهار کرد: همکاری مراکز شتابدهی و مشاوره کسب و کار‌های استارتاپی با دانشگاه‌ها و مراکز رشد فناوری در برگزاری سلسله کارگاه و ورکشاپ‌ها با موضوعات خلاقیت و نوآوری، کار تیمی و تیم‌سازی می‌تواند مقدمه‌ای برای ورود علاقمندان به این فعالیت تلقی گردد.
وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت کار تیمی در موفقیت کسب و کار و استارتاپ‌ها برگزاری چنین کارگاه‌هایی به جهت حیاتی بودن کار تیمی در موفقیت و شکست مشاغل و آموزش در آغاز کسب و کار حائز اهمیت است.
ورک شاپ تیم سازی و کار تیمی در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شدایجاد اعتماد با کار گروهی/ روند تیم سازی در حوزه‌های مختلف
شاهرخ شهابی، کارآفرین برگزیده و مدرس کارآفرینی با بیان اینکه فرهنگ انجام کار گروهی در استان‌ها به ویژه استان اردبیل باید تقویت شود، افزود: از کارکرد و مزایای کارگروهی استفاده از زمان یکدیگر، ایجاد اعتماد به عنوان یک سرمایه عظیم اجتماعی، اشتراک تجربیات، افزایش توانایی حل مسئله و بالا بردن قدرت ریسک پذیری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
بهزاد سامی، مدیر حوزه تحقیقات شتاب‌دهنده تیک‌آپ نیز در این رویداد با اشاره به اینکه کارآفرینی و اشتغال از ویژگی‌های افراد کارآفرین است، خاطرنشان کرد: روند استفاده از خلاقیت‌های فردی و گروهی در بهبود کسب و کار از مهارت‌هایی است که افراد کارآفرین باید آن را کسب کنند.
سامی تعریف تیم، انواع تیم، روند تیم سازی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و پسا صنعتی، انواع افراد در تیم و شناخت شخصیت آن‌ها و بهترین زمان بکارگیری افراد در انجام کار گروهی را نیز به صورت تفصیلی برای دانشجویان شرکت کننده تشریح کرد.
انتهای پیام

captcha