‌۱۰۰ عنوان کتاب در سمنان رونمایی می‌شود
کد خبر: 3767809
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

‌۱۰۰ عنوان کتاب در سمنان رونمایی می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب استان سمنان با بیان اینکه ۲۲۲ ناشر در شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان حضور دارند، گفت: در این نمایشگاه از ۱۰۰ عنوان کتاب رونمایی می‌شود.

رونمایی 100عنوان کتاب در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الله کرمانی، مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب استان سمنان صبح امروز، 7 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان ۱۱ آذرماه سال جاری در شاهرود برپا می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه آشنایی با تازه‌های نشر است بنابراین ۱۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۴۰ هزار عنوان کتاب در قالب ۴۰۰ هزار جلد عرضه خواهد شد، متذکر شد: ۱۵۰ غرفه برای ناشران در نظر گرفته‌ شده است و کتاب‌ها در این غرفه‌ها ارائه می‌شود.

کرمانی با اشاره به اینکه ۲۲۲ ناشر کشوری در این نمایشگاه حضور دارند، یادآور شد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای معرفی تازه‌های نشر محسوب می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند در خلال این نمایشگاه از این مراسم نیز بهره‌مند شوند.

مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب استان سمنان از تخفیف ۳۰ درصدی کتاب در این نمایشگاه خبر داد و افزود: ۲۰ درصد تخفیف بن کتاب و ۱۰ درصد توسط ناشران ارائه می‌شود بنابراین این می‌تواند فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به کتاب قلمداد شود تا بتوانند کتاب‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

کرمانی با بیان اینکه تبلیغات محیطی نمایشگاه آغازشده است، ادامه داد: با توجه به اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است لذا در این نمایشگاه ضمن تحقق منویات ایشان می‌کوشیم تا مباحثی نظیر حمایت از کالای ایرانی، سبک زندگی اسلامی و ضرورت رعایت الگوهای اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های جانبی نمایشگاه گنجانده شود.

به گفته وی؛ شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان ۱۱ لغایت ۱۶ آبان ماه در سالن شهید اکبری شاهرود برپامی‌شود.

انتهای پیام

captcha