اعلام برنامه مرحله مقدماتی مسابقات قرآن «إقرأ» در بحرین
کد خبر: 3768015
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

اعلام برنامه مرحله مقدماتی مسابقات قرآن «إقرأ» در بحرین

گروه بین‌الملل ــ جمعیت خدمت به قرآن بحرین، جزئیات مسابقات مقدماتی حفظ قرآن «إقرأ» را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری دنیا الوطن؛ اسحاق بن راشد الکوهجی، رئیس هیئت مدیره جمعیت خدمت به قرآن بحرین از شروع مسابقات قرآن «اقرأ» در نیمه آذرماه جاری خبر داد.

مرحله مقدماتی مسابقات مردان در استان «العاصمه» و «الشمالیه» در مرکز عبدالرحمن در شهر حمد در روزهای 13 و 14 آذرماه جاری برگزار می‌شود.

همچنین مرحله مقدماتی مسابقه مردان در استان «المحرق» در مرکز عیسی بن علی آل خلیفه در روزهای 18 و 19 آذرماه جاری برگزار خواهد شد.

مرحله مقدماتی مسابقات مردان در استان «الجنوبیه» نیز روزهای 20 و 21 آذرماه در مرکز شیخان و شریفه فارسی در شهر الرفاع در برگزار می‌شود.  

مسابقات مردان در همه مراکز مذکور از ساعت 16 تا 20 انجام خواهد شد.

مرحله مقدماتی مسابقه بانوان استان العاصمه در سالن کانو شهر منامه در روزهای 12 و 13 آذرماه و در استان الشمالیه در مرکز امام نافع المدنی شهر حمد در روزهای 14 و 15 همین ماه برگزار می‌شود.

مسابقه بانوان استان المحرق نیز در مرکز الشفاء بنت الحارث در روزهای 17 و 18 آذرماه و در استان الجنوبیه در مرکز شیخان و شریفه فارسی شهر الرفاع در روزهای 19 و 20 این ماه برگزار می‌شود.

مسابقات بانوان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر است که نوبت صبح از ساعت 8 تا 12 و نوبت بعد از ظهر از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha