برگزاری اولین همایش «سواد رسانه ای و اطلاعاتی» در سمنان
کد خبر: 3768051
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

برگزاری اولین همایش «سواد رسانه ای و اطلاعاتی» در سمنان

گروه فرهنگی- اولین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی استان سمنان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان این عرصه در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان در حال برگزاری است.

برگزاری اولین همایش «سواد رسانه ای و اطلاعاتی»  در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، میثم قدس پور، دبیر اجرایی سواد رسانه ای و اطلاعاتی استان سمنان از برگزاری این همایش در سمنان خبر داد و افزود: این همایش یک روزه توسط مجتمع دیجیتال کومش سمنان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه سواد رسانه‌ای به خصوص در بین جوانان و نوجوانان در حال برگزاری است.

دبیر اجرایی این همایش با اشاره به برگزاری دومین همایش سواد رسانه ای و اطلاع رسانی در آبان ماه امسال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداکه داد: با فراخوان داده شده در این همایش تعدادی مقاله ارائه شد که در این راستا از استان سمنان نیز شش مقاله به این همایش ارائه شد که سه مقاله در نشست‌های همایش مطرح شد.

وی با بیان اینکه موضوع دومین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی  خانواده و فضای مجازی است افزود: در این همایش یک روزه معاون مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان فرهنگی و اجرایی استان سمنان نیز حضور دارند.

انتهای پیام

 

captcha