توقف آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر مستلزم عزم همگانی است
کد خبر: 3768180
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

توقف آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر مستلزم عزم همگانی است

گروه اجتماعی - سرپرست فرمانداری يزد گفت: متأسفانه آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد صنعتی و سنتی مخدر در حال فراگير شدن است كه توقف آن عزمی همگانی را می‌طلبد.

توقف آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر مستلزم عزم همگانی است

به گزارش ایکنا از یزد، عباس حيدری، سرپرست فرمانداری یزد 8 آذرماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه و پيشگيری مواد مخدر ضمن تقدير از اقدامات انجام‌ شده اظهار کرد: متأسفانه آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد صنعتی و سنتی مخدر در حال فراگير شدن است كه توقف آن عزمی همگاني را می‌‌طلبد.
سرپرست فرمانداري يزد با تأکید بر اهميت آشنايي جوانان و افراد در معرض خطر گفت: ضروري است پيشگيري توأمان با آموزش براي همه شهروندان در دستور كار قرار گيرد تا آسیب‌های ناشي از اين مواد كاهش يابد.
وی با بیان اينكه خودداری از آموزش، زمينه فراگيری تعداد بيشتری از جوانان را به دنبال خواهد داشت، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفيت سمن‌ها، خطبا و روحانيان به‌منظور كاستن از آسیب‌های اجتماعي تأکید كرد.
حيدری ادامه داد: با آگاهي بخشی از خطرات و مشكلات بهداشتی و آشنايی با عواقب ناشی از مصرف مواد مخدر می‌توان پيش از وقوع بسياری معضلات اجتماعی، از آن‌ها جلوگيری كرد.
وی با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفيت انجمن معتادان گمنام تصريح کرد: انجمن معتادان گمنام به علت تحمل آلام ناشی از مصرف مواد و ابراز همدردی با معتادان می‌تواند تأثیر مثبتی در آموزش ترك اعتياد در جامعه ايفا کند.
اين مقام مسئول با ذكر اهميت شركت در نشست گروه‌های هدف از متخصصان و افراد آموزش‌دیده خواست تا با حضور در محلات و جشن‌ها زمينه را برای آگاهي بيشتر شهروندان از مضرات اين بلای خانمان‌سوز فراهم كنند.

انتهای پیام

captcha