معرفی‌ پرفروش‌ترین کتاب‌های دفاع مقدس در نمایشگاه فارس
کد خبر: 3768239
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

معرفی‌ پرفروش‌ترین کتاب‌های دفاع مقدس در نمایشگاه فارس

گروه فرهنگی ـ مسئول تألیف کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه دفاع مقدس که در هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفته است را اعلام کرد.

محمد مهدی کیانی، مسئول تألیف کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس و مسئول غرفه این سازمان در هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، گفت: ما با عنوان‌های مختلفی از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در این نمایشگاه شرکت کردیم.
وی با بیان اینکه چندین عنوان از کتاب‌هایی که در این نمایشگاه ارائه شده بسیار پر فروش بوده‌اند، افزود: خوشبختانه استقبال مردم فارس از کتاب‌های دفاع مقدس بسیار خوب بوده است.
کیانی استقبال نسل جوان و نوجوان از کتاب‌های دفاع مقدس را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: این مسئله مسئولیت ما را دو چندان می‌کند و امیدواریم که بتوانیم در سال‌های با کتاب‌هایی مخصوص کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه حضور یابیم.
مسئول غرفه کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در نمایشگاه کتاب با یادآوری اینکه پیش از این در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز شرکت کرده‌ایم، گفت: با تجربیاتی که از آن نمایشگاه داشتیم پیش‌بینی کردیم که کدام کتاب مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت.
وی، کتاب «مرا به مسیح بسپار» زندگینامه شهیدان ایزدی و نوشته مریم شیدا را پر فروش ترین کتاب حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب فارس اعلام کرد و گفت: بعد از آن کتاب «خوب رخ» زندگینامه شهید علی شفاف، اولین شهید بسیجی شیرازو باز هم نوشته مریم شیدا و «پسر امامزاده» و «سرو صحرارود» هر دو نوشته کافی مورد استقبال مخاطبان نمایشگاه کتاب فارس قرار گرفته است.
مسئول تألیف کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در پایان گفت: کتاب‌های «مرا به مسیح بسپار»، «خوب رخ» و «سرو صحرارود» کتاب‌های جدیدی بودند که در این نمایشگاه عرضه شدند.
انتهای پیام

captcha