برگزاری جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس در یاسوج
کد خبر: 3768275
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

برگزاری جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس در یاسوج

گروه فرهنگی ـ دبیر جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس گفت: چهاردهمین جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سالن پوریای ولی یاسوج از یکشنبه، ۱۱ آذرماه به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مکی یازع، دبیر جشنواره دانش‌آموزان فیلم دفاع مقدس امروز، 10 آذرماه اظهار کرد: این جشنواره به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سالن پوریای ولی یاسوج از یکشنبه ۱۱ آذرماه به مدت پنج روز برگزار می‌شود.
وی افزود: در این جشنواره برنامه‌های شاد و مفرح و متنوعی برای دانش‌آموزان و اولیای آنان اجرا می‌شود.
دبیر جشنواره دانش‌آموزان فیلم دفاع مقدس اضافه کرد: جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس با همکاری آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و حضور هنرپیشه‌ها و بازیگران معروف فیلم‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.
همچنین، لطیف ارجمند، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان نیز گفت: در این جشنواره برای دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر و در هر نوبت برای ۲ هزار و 200 نفر فیلم‌های دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.
وی بیان کرد: در این جشنواره که به‌صورت جنگ شادی برگزار می‌شود از قهرمانان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برای بیان خاطرات خود دعوت می‌شود.
انتهای پیام

captcha