جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به اقتدار رسیده است
کد خبر: 3768453
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
ابوحمزه:

جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به اقتدار رسیده است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چرا عده‌ای صحنه واقعی را نمی‌بینند، روزی که ما در غربت بودیم آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند امروز که جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به اقتدار رسیده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز شنبه، 10 آذر در صبحگاه اداری آموزش و پرورش استان کرمان در جمع فرهنگیان با گرامیداشت روز مجلس و یاد و خاطره شهید مدرس گفت: بر روح مطهر و شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم و از خداوند می‌خواهیم ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار دهد.
وی با تبیین تهدیدات استکبار جهانی و راهکارهای مقابله با آن افزود: فرهنگیان از قشر خواص جامعه بوده و نگاه و رفتار آن‌ها اثرات و برکات خوبی در جامعه دارد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در نگاه کلی تهدیدات دشمن به سه مقوله سخت، نیمه‌سخت و نرم تقسیم می‌شود بیان کرد: استکبار از ابتدای انقلاب تهدیدات سخت زیادی از جمله جنگ تحمیلی، ترور دانشمندان هسته‌ای و حمایت تروریست‌هایی مانند داعش را علیه کشور داشته است.
وی با اشاره به اینکه در تهدیدات نیمه‌سخت نیز مجموعه تهدیدات امنیتی مانند حرکت‌های منافقین و فتنه‌گری در جامعه از این دست طبقه‌بندی می‌شوند، تصریح کرد: تهدید نرم دشمن امروز در عرصه سیاسی و اقتصادی وجود داشته و قابل مشاهده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه آمریکا بداند همه اینها نسیمی از وجود انقلاب اسلامی ایران بوده و کار ما در منطقه غرب آسیا تازه شروع شده است گفت: آمریکا در این سال‌ها میلیاردها دلار در خاورمیانه هزینه کرد اما هیچ نتیجه‌ای نگرفت و بدون هیچ دستاوردی از عراق خارج شد.
وی با اشاره به اینکه جای تعجب است بعضی‌ها در این کشور دائما حرف از مذاکره با آمریکا می‌زنند بیان کرد: چرا عده‌ای صحنه واقعی را نمی‌بینند، روزی که ما در غربت بودیم آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند امروز که جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به اقتدار رسیده است.
ابوحمزه با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ روانی به دنبال القای بزرگنمایی مشکلات و گرانی در کشور است تأکید کرد: این موارد قابل حل است همان‌طور که گردنه‌های خطرناکی را از اول انقلاب تاکنون طی کردیم.
انتهای پیام

captcha