برپایی نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی در سمنان
کد خبر: 3768514
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

برپایی نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی در سمنان

گروه فرهنگی - سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: نخستین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی استان سمنان، هفته آینده در سمنان برپا می‌شود.

برپایی نخستین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی در سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، همایون جورابلو، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان امروز 10 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نخستین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی استان سمنان، هفته آینده در سمنان برپا می‌شود، گفت: این نمایشگاه با حضور هنرمندان استان‌های اصفهان، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، البرز، تهران، گلستان، مازندران و سمنان از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه برپا می‌شود.
جورابلو هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی و فروش صنایع دستی استان‌های مختلف کشور برشمرد و افزود: این نمایشگاه در خیابان امام، خیابان کهنه دژ، جنب مسجد صاحب الزمان‌(عج)، سرای نقش جهان (کاروانسرای جهان بانی) برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصت خوبی برای شناساندن ظرفیت‌های صنایع دستی در استان سمنان به شمار می‌آید، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

جورابلو یادآور شد: استان سمنان دارای چهار هزار و ۵۰۰ هنرمند صنایع دستی است که این افراد در ۵۲ رشته صنایع دستی مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام

captcha