همکاری جهاددانشگاهی اردبیل با هنگ مرزی شهرستان گرمی توسعه می‌یابد
کد خبر: 3768567
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

همکاری جهاددانشگاهی اردبیل با هنگ مرزی شهرستان گرمی توسعه می‌یابد

گروه اجتماعی- فرمانده هنگ مرزی شهرستان گرمی گفت: گسترش تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی و پژوهشی به توسعه و تعالی جامعه کمک می‌کند.

همکاری جهاددانشگاهی اردبیل با هنگ مرزی شهرستان گرمی توسعه می‌یابدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسن محجوبی، فرمانده هنگ مرزی شهرستان گرمی، صبح امروز، دهم آذرماه در دیدار با مسئول مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی گفت: آموزش هر علم مفید ارزشمند است و اگر آموزش‌ها بر اساس نیازسنجیِ صحیح صورت گیرد تأثیرات مثبتی بر جامعه می‌گذارد.
وی با اشاره به اینکه موفقیت سیستم آموزشی یک سازمان در گرو انجام صحیح دوره‌های آموزشی مورد نیاز است، اظهار کرد: با همکاری مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی گرمی با فرماندهی هنگ مرزی این شهرستان دوره‌های مورد نیاز تخصصی و عمومی در این شهرستان برگزار خواهد شد.
فرمانده هنگ مرزی شهرستان گرمی با بیان اینکه با پیشرفت روزافزون دانش و اطلاعات، جامعه نیازمند به پرورش نیرو‌های انسانی کارآمد دارد، خاطرنشان کرد: ارتقای جایگاه آموزشی، بروزرسانی مهارت‌ها و تخصصی کردن فعالیت‌ها می‌تواند به توانمندسازی و نیرو سازی کمک کند. محجوبی به تجارب ارزنده جهاددانشگاهی در عرصه‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی اشاره کرد و انعقاد تفاهم نامه همکاری با این نهاد را خواستار شد.
در این جلسه محمد فتوحی، مسئول مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی تصریح کرد: این مرکز با توجه ویژه به بخش آموزش، در راستای تربیت نیروی انسانی متخصص گام برمی‌دارد و خدمات آموزشی خود را به سمت مهارت افزایی و ایجاد فرصت‌های جدید کسب و کار پیش می‌برد.
فتوحی از اجرای دوره‌های آموزش عمومی و ضمن خدمت در مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی خبر داد و یادآور شد: در این مرکز دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی از جمله دوره‌های مهارت‌های هفت گانه کامپیوتر، آشنایی با گیاهان دارویی، تکنسین داروخانه، زبان‌های خارجی، مربیگری مهد کودک، دوره‌های فنی مهندسی GIS و GPS و نرم افزار‌های مهندسی کامپیوتر در مرکز آموزشی شهرستان گرمی برگزار می‌شود. وی جهاددانشگاهی را یکی از نهاد‌های موفق آموزشی-پژوهشی عنوان و اضافه کرد: جهاددانشگاهی استان اردبیل برای برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی و عمومی مورد نیاز فرماندهی هنگ مرزی شهرستان گرمی آمادگی دارد.
انتهای پیام

captcha