فعالیت ۴۲ مرکز نیکوکاری در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3768739
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

فعالیت ۴۲ مرکز نیکوکاری در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۴۲ مرکز نیکوکاری فعال برای دریافت کمک‌های مردم نیکوکار و خیران جهت رفع امور نیازمندان در سطح استان فعالیت می‌کنند.

فعالیت ۴۲ مرکز نیکوکاری در سیستان و بلوچستان

محمود میرامامی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: در حال حاضر ۴۲ مرکز نیکوکاری فعال برای دریافت کمک‌های مردم نیکوکار و خیران جهت رفع امور نیازمندان در سطح استان فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به احصای نیازهای خانواده‌های نیازمند، اولویت‌بندی و طبقه‌بندی نیازها، بیان کرد: با همکاری هیئت امنای مساجد، روحانیان، معتمدان و مردم نیکوکار مشکلات و نیازهای خانوارها به‌ویژه خانوارهای ایتام و محسنین شناسایی، طبقه‌بندی و مطابق نیازهای اولیه و ثانویه اولویت‌بندی و جهت رفع مشکلات اقدام می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه سال جاری ۱۲ مرکز نیکوکاری در مساجد محله راه‌اندازی شده است، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون مردم نیکوکار استان چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای رسیدگی به امور نیازمندان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است.
وی اظهار کرد: فلسفه تشکیل مراکز نیکوکاری، محوریت قرار دادن مردم جهت ارائه خدمات مطلوب به خانوارهای نیازمند در همان منطقه است تا بتوان به‌صورت دقیق و منطقی از ظرفیت خیران جهت توانمندسازی و رفع نیاز نیازمندان گام برداشت.
میرامامی افزود: ان‌شاء‌الله تا پایان امسال ۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان با حضور مسئولان استانی و کشوری راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام

captcha