مسئولان قرآنی کشور اتحاد مؤسسات را تقویت کنند
کد خبر: 3768787
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

مسئولان قرآنی کشور اتحاد مؤسسات را تقویت کنند

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مسئولان قرآنی کشور نبود هیچ‌گونه شبهه و بی‌قانونی در روند برگزاری مجمع اتحادیه مدغم را ارج نهند و همبستگی به‌ وجود آمده را تقویت کنند.

به گزارش ایکنا؛ لیلا شکرانی، مسئول روابط عمومی اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی طی یادداشتی نوشت؛

«مجمع عمومی اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور در روز هشتم آذرماه در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران بار دیگر نمونه‌ای باشکوه از تجلی اتحاد، همبستگی و همدلی بین قومیت‌های مختلف کشور اسلامی ایران بود.

در این همایش نمایندگانی از اقوام مختلف کرد، فارس، لر، بلوچ، کرمانچ و ترک از شمال، جنوب، شرق و غرب کشور گرد هم آمدند تا تجدید بیعتی با خواسته‌ها و آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی کنند.

در اینجا از مسئولان محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی و بزرگواران در شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی، هیات رسیدگی به امور موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و تمامی خادمان کلام گهربار الهی می‌خواهیم که این انتخابات منظم و بدون هرگونه شبهه و بی‌قانونی را ارج نهند و اتحاد و همبستگی به‌ وجود آمده را تقویت  کنند.

مسئولان موازی‌کاری‌ها را کنار بگذارند و در سپردن کار قرآنی به  بخش مردمی که بازوان توانمند دستگاه‌های فرهنگی هستند، تلاش کنند. تا ان شاالله در کاربردی کردن کلام الهی در سبک زندگی و رفتار فردی و اجتماعی تک تک مردم عزیز ایران بیش از پیش بکوشیم و موسسات قرآنی ما در سراسر استان بدون کمترین نگرانی و دغدغه‌ای به فعالیت خود ادامه دهند و به طور عادلانه برحسب عملکرد و فعالیت‌هایشان از حمایت‌های فرهنگی و قرآنی که حقوق حقه این عزیزان است، بهره‌مند شوند».

انتهای پیام

captcha