گردشگری همدان برای اروپاییان نا‌آشنا است
کد خبر: 3768944
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

گردشگری همدان برای اروپاییان نا‌آشنا است

گروه فرهنگی ـ رایزن بازرگانی سفارت اتریش در ایران گفت: همدان از ویژگی‌های تاریخی و گردشگری بسیار خوبی برخوردار است که نیاز به معرفی بهتر دارد، این ظرفیت‌های گردشگری هرچه بیشتر معرفی شود، انگیزه برای بنگاه‌های اقتصادی کشورهای اروپایی به ویژه اتریش در این حوزه برای عرضه شدن در بازارهای جهانی را دوچندان خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از جماران، «کریستف گراب مایر» رایزن بازرگانی سفارت اتریش در ایران روز یکشنبه در دیدار با استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان همدان اظهار کرد: همدان از ویژگی های تاریخی و گردشگری بسیار خوبی برخوردار است که نیاز به معرفی بهتر دارد.
وی بیان کرد: این ظرفیت های گردشگری هرچه بیشتر معرفی شود، انگیزه برای بنگاه های اقتصادی کشورهای اروپایی به ویژه اتریش در این حوزه برای عرضه شدن در بازارهای جهانی را دوچندان خواهد کرد.
مایر خاطرنشان کرد: همدان فضای اقتصادی باز و متنوعی برای همکاری ها دارد و این روابط قطع به یقین برای 2 کشور موثر است.
وی با اشاره به اینکه 50 درصد از تولید ناخالص اتریش از طریق صادرات تامین می شود گفت: شرکت های تولیدی اتریش می تواند چگونگی موفقیت خود در بازار بین المللی را به همدانی ها انتقال دهند.
رایزن جدید بازرگانی سفارت اتریش در تهران یادآور شد: می توانیم تجربه این شرکت ها را در اختیار شرکت های همدانی قرار دهیم.
وی آمادگی کشورش را برای همکاری در زمینه های مختلف به ویژه انتقال تجربه و توان اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.
کریستف گراب مایر همراه با اشتفان شولتز سفیر اتریش در تهران برای نشست 2 روزه پیرامون همکاری دو جانبه با مسئولان استان همدان در زمینه های مختلف به این شهر سفر کرده است.

captcha