رشد ۱۰۰ درصدی فروش کتاب در نمایشگاه کرمان
کد خبر: 3768974
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
علیزاده اعلام کرد:

رشد ۱۰۰ درصدی فروش کتاب در نمایشگاه کرمان

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب در هفدهمین نمایشگاه بزرگ ناشران ایران در مرکز این استان به فروش رسید که نسبت به فروش نمایشگاه سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشت.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز یکشنبه، 11 آذر با اعلام این مطلب افزود: در نمایشگاه کتاب سال گذشته 950 میلیون کتاب به فروش رسید و استقبال مخاطبان از نمایشگاه و برنامه‌های جنبی آن امسال چشمگیرتر بود.
وی ادامه داد: این مبلغ با توجه به میزان فروش بن کتاب و با استناد به اعلام آمار نهایی تراکنش شبکه بانک عامل اعلام شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: همچنین 6 میلیارد و 500 میلیون ریال بن کارت خرید کتاب نیز در نمایشگاه کتاب کرمان توزیع شد.
وی تصریح کرد: بر‌پایی همزمان 2 نمایشگاه بزرگ کتاب و نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها با وجود کار فشرده برای تیم اجرایی و ستاد برگزاری، به شکل مطلوب و شایسته‌ای انجام شد و رضایت مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی و رسانه را فراهم آورد.
علیزاده اظهار کرد: اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه‌ها، برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب، مراسم رونمایی از کتاب، نشست‌های تخصصی و شب‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در هفدهمین نمایشگاه کتاب کرمان بود.
یادآور می‌شود، هفدهمین نمایشگاه کتاب کرمان و چهارمین نمایشگاه رسانه ها و مطبوعات استان کرمان با حضور 644 ناشر و با ارائه 52 هزار عنوان کتاب در محل نمایشگاه های بین‌المللی جنوب شرق برگزار شد.
انتهای پیام

captcha