سومین نمایشگاه صنایع‌دستی خراسان جنوبی افتتاح شد
کد خبر: 3769011
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

سومین نمایشگاه صنایع‌دستی خراسان جنوبی افتتاح شد

گروه فرهنگی ـ سومین نمایشگاه صنایع‌دستی خراسان جنوبی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

سومین نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی افتتاح شد

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حسن رمضانی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی شب گذشته، 11 آذرماه در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در خراسان جنوبی، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی فرصت مغتنمی است که هنرمندان بتوانند آثار خود را به نمایش عموم مردم بگذارند.

وی با بیان اینکه 110 غرفه اعم از تولیدکنندگان داخل و خارج استان در این نمایشگاه مستقر شده است، افزود: از مجموع غرفه‌ها تعداد 45 غرفه مربوط به تولیدات استانی و 65 غرفه از سایر استان‌ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هنرمندان 28 استان در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: 165 هنرمند نیز در این غرغه‌ها به تولید و عرضه محصولات خود می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از یازدهم تا پانزدهم آذرماه سال جاری از ساعت 16 الی 21 دایر خواهد بود، عنوان کرد: تنوع محصولات مطابق با سلایق مردم در این نمایشگاه مدنظر قرار داده شده است.

رمضانی ادامه داد: هشت سیاه چادر از استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، گلستان و چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان فروش محصولات صنایع‌دستی را داشته‌ایم، بیان کرد: ایجاد یک بازار فروش جهت کمک به اقتصاد خانوار هنرمندان و صنعتگران عرصه صنایع‌دستی از دیگر اهداف برپایی این گونه نمایشگاه‌ها است.

انتهای پیام

captcha