فعالیت ۱۴ هزار عضو در کتابخانه کانون‌های فرهنگی مساجد سمنان
کد خبر: 3769016
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

فعالیت ۱۴ هزار عضو در کتابخانه کانون‌های فرهنگی مساجد سمنان

گروه اجتماعی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه توسعه کتابخانه‌ها راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: کتابخانه این نهاد ۱۴ هزار عضو دارد.

فعالیت 14 هزار عضو در کتابخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا حدادیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان سمنان عصر روز گذشته 11 آذر در جمع اصحاب رسانه از فعالیت 14 هزار و 739 عضو در کتابخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان خبر داد و گفت: در مجموع ۸۵ کتابخانه در استان فعال است که  توسعه زیرساخت‌های فرهنگی نظیر ساخت کتابخانه بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است.

حدادیان با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه زمینه آشنایی نسل جوان را با تازه‌های نشر فراهم می‌کند، یادآور شد: ۱۰۰عنوان کتاب در این نمایشگاه از ناشران استان رونمایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در شرایطی که دشمن با هجمه‌های فرهنگی به دنبال نفوذ در ایران است که باید به ابزارهای فرهنگی مجهز شویم، یادآور شد: در این راستا از میزان ۸۵ کتابخانه مساجد استان ۶۲ مورد شهری و ۲۳ مورد روستایی است که در تلاش برای تجهیز کتابخانه‌های روستاها هستیم.

به گفته حدادیان امروز مطالعه نه تنها در عصر حاضر بلکه یک هزار و ۴۰۰ سال پیش توسط خداوند به پیامبر امر شد که نشان می‌دهد در دین اسلام بیش از هر چیز به مطالعه توصیه و سفارش شده که با توجه به نیازهای جدید می‌بایست با برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه کتاب به ارتقای سرانه مطالعه در جامعه کمک می‌شود.

انتهای پیام

captcha