چاپ خاطرات همسر شهید سیدنورخدا با عنوان «تصمیم کبری»
کد خبر: 3769017
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

چاپ خاطرات همسر شهید سیدنورخدا با عنوان «تصمیم کبری»

گروه فرهنگی ـ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به چاپ کتاب خاطرات کبری حافظی، همسر شهید سیدنورخدا موسوی با عنوان «تصمیم کبری»، گفت: امیدوارم این کتاب هرچه زودتر مراحل چاپ را بگذراند و در اختیار مردم قرار بگیرد.

چاپ خاطرات همسر شهید زنده لرستان با عنوان «تصمیم کبری»

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، عصر یک‌شنبه، یازدهم آذر به همراه جمعی از کارکنان این اداره‌کل به دیدار خانواده شهید سید نور خدا موسوی رفت.
وی هدف از این دیدار را تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا دانست و اظهار کرد: همسر شهید سیدنورخدا موسوی 10 سال شرایط جانبازی همسرش را عاشقانه تحمل کردند که امیدواریم ده‌ها سال دیگر خداوند به این بانوی فداکار عمر بدهد و در کنار فرزندانش ادامه‌دهنده راه سیدنورخدا باشند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان این‌که خداوند متعال می‌فرماید: «قیمت و بهای خون شهدا خودم هستم»، گفت: خوشا به حال آن‌ها که جان‌شان و زندگی‌شان را در راه خدا فدا کردند.
ناصرپور با اشاره به این‌که ما برای حفظ ارزش‌های نظام وظیفه داریم، افزود: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس وظیفه دارد آن‌چه را که شهدا به‌عنوان ارزش تولید کردند و جان خودشان را در راه آن فدا کردند، حفظ کند چراکه عده‌ای سعی می‌کنند این ارزش‌ها را از بین ببرند.
وی با اشاره به چاپ کتاب خاطرات «کبری حافظی» همسر شهید سیدنورخدا موسوی، گفت: امیدوارم این کتاب هرچه زودتر مراحل چاپ را بگذراند و در اختیار مردم قرار بگیرد.

یادآور می‏‌شود، در کتاب زندگی‌نامه و خاطرات شهید زنده جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی سیدنورخدا موسوی با عنوان «تصمیم کبری» کبری حافظی همسر شهید سید نور خدا موسوی راوی خاطرات و زندگی‌نامه این شهید است.
این کتاب با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با عنوان «تصمیم کبری» به قلم تقریر در خواهد آمد و قرار است کتاب «تصمیم کبری» در سطح ملی تدوین شود و تقریباً دو سال زمان برای تدوین و چاپ کتاب نیاز است.

انتهای پیام

captcha