مشارکت ۱۸ مربی قرآن در طرح بشارت ۱۴۵۲ گلپایگان
کد خبر: 3769024
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

مشارکت ۱۸ مربی قرآن در طرح بشارت ۱۴۵۲ گلپایگان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: جلسه توجیهی مربیان طرح ملی حفظ و همچنین بشارت ۱۴۵۲ برای مربیان شهرستان گلپایگان برگزار شد.

مشارکت 18 مربی قرآنی در طرح بشارت ۱۴۵۲ گلپایگان

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلام اظهار کرد: با عنایت به برگزاری موفقیت آمیز شش دوره طرح ملی حفظ قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در کشور و همچنین در راستای تربیت حافظان قرآن کریم امسال طرح بشارت ۱۴۵۲ با محوریت حفظ جزء۳۰ نیز با مشارکت ادارات اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: در همین راستا نیز جلسه‌ای با ۱۸ مربی که درمراکز فرهنگی قرآنی امامزادگان عظیم الشان و بقاع متبرکه تحت نظارت اداره اوقاف و امور خیریه در اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم همکاری و مشارکت دارند با هدف استفاده از ظرفیت آنان در جهت اجرای طرح بشارت 1452 برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان ادامه داد: در این جلسه مباحثی از جمله ارتقاء کمی و کیفی کلاس های حفظ، ارتقاء انگیزه قرآن آموزان، آمادگی لازم برای برگزاری آزمون سراسری حفظ سازمان اوقاف و امور خیریه در اسفند ماه سال جاری و دیگر نکات لازم نیز ارائه شد.
انتهای پیام

captcha