دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی افتتاح می‌شود
کد خبر: 3769027
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
۱۹ آذرماه؛

دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی از افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور ۱۲۰ ناشر از سراسر کشور ۱۹ آذرماه جاری در بیرجند خبر داد.

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی، ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در جلسه برنامه‌ریزی نمایشگاه بزرگ کتاب استان بیان کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی ۱۹ آذرماه در بیرجند افتتاح و تا ۲۴ آذرماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه ناشران تخصصی و عمومی از کل کشور شرکت کرده و آخرین آثار خود در حوزه نشر را در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار می‌دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۲۲ ناشر در خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند، گفت: از حدود یک ماه قبل برای ناشران، نمایندگی‌های نشر و کتابفروشی‌های خراسان جنوبی جهت شرکت در این نمایشگاه مکاتبه شده است.

نبی‌زاده تعداد غرفه‌های نمایشگاه کتاب استان را ١١٦ غرفه عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه کتبی با موضاعات مختلف از قبیل پزشکی، حقوقی، دانشگاهی، کشاورزی، عمومی و مذهبی، کمک آموزشی و کودک و نوجوان و هنر و ... عرضه خواهد شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: فروش کتاب در این نمایشگاه با ۳۰ درصد تخفیف صورت می‌گیرد که ۲۰ درصد با خرید بن کتاب و ۱۰ درصد هم تخفیف ناشران خواهد بود.

وی از برپایی برنامه‌های جنبی مختلف در طول برگزاری نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: در کنار کمیته کار نمایشگاه ما به کیفیت نیز توجه داشته‌ایم و در این راستا از فروش کتاب‌هایی که در دیگر نمایشگاه‌ها به فروش نرفته و یا در استان امکان دسترسی به آن وجود دارد، ممانعت می‌کند.

انتهای پیام

captcha