اجلاس استانی نماز در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3769034
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

اجلاس استانی نماز در کرمان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده اجلاس استانی نماز قبل از برگزاری اجلاس سراسری نماز در شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از ستاد اقامه نماز استان کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان دیروز دوشنبه، 12 آذر گفت: در بحث توسعه و ترویج فرهنگ نماز ستاد اقامه نماز سالانه برنامه‌های آموزشی و تبلیغی فرهنگی دارد که بر اساس آن عمل می‌کند.
وی با بیان اینکه همچنین برنامه‌هایی در راستای تجهیز نمازخانه‌ها نیز در این ستاد پیگیری می‌شود، افزود: یکی از اقدامات ستاد اقامه نماز، برگزاری اجلاس کشوری نماز است که امسال در شهر سمنان و در روز 14 آذر برگزار می‌شود.
رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان با اشاره به اینکه موضوعی که برای اجلاس سراسری انتخاب شده است «راه‌ها و شیوهای دعوت به نماز» است بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی امسال نیز به نحوی مناسب و شایسته شاهد برگزاری این اجلاس در استان باشیم تا با ارج نهادن به فرهنگ نماز زیرساخت‌های فرهنگی و معنوی را در استان تقویت کنیم.
وی تصریح کرد: به‌منظور اینکه نظرات افراد و کارشناسان در ارتباط با نماز دریافت شود قبل از برگزاری اجلاس کشوری اجلاس‌های استانی برگزار می‌شود تا از نظرات صاحب‌نظران این حوزه در راستای ترویج فرهنگ نماز بهره بگیریم.
حجت‌الاسلام عرب‌پور با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته این اجلاس در استان کرمان برگزار شده و امسال هم اجلاس استانی نماز در آذر‌ماه سال جاری برگزار می‌شود تأکید کرد: اجلاس استانی نماز در کرمان با حمایت و پشتیبانی استاندار کرمان به‌عنوان رئیس شورای اقامه نماز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha