بیانیه جمعی از اساتید قرآنی درباره مجمع عمومی اتحادیه مدغم
کد خبر: 3769159
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

بیانیه جمعی از اساتید قرآنی درباره مجمع عمومی اتحادیه مدغم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جمعی از اساتید و مدیران عرصه قرآنی کشور انتخابات مجمع عمومی ادغام اتحادیه‌های قرآنی کشور را تأیید کردند.

مهر تأیید اساتید و مدیران عرصه قرآنی بر انتخابات مجمع عمومی ادغام اتحادیه کشوربه گزارش ایکنا؛ جمعی از اساتید و مدیران قرآنی کشور، مجمع عمومی اتحادیه مدغم کشور و انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور را که هشتم آذرماه در قم برپا شد، طی بیانیه‌ای تأیید کردند.
متن این بیانیه بدین شرح است؛
«انتخاب شایسته شخصیت‌های وزین علمی، باسابقه درخشان قرآنی و مدیریتی از استان‌های مختلف، انتظاری بود که در اولین دوره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور که توسط نمایندگان محترم استان‌ها و مدیران فهیم و با بصیرت مؤسسات و تشکل‌های قرآنی رقم خورد.
بدون تردید حضور هشت نماینده با مدارج عالی دکترا و حضور یک مجتهد و شش مدیر مجرب و با سابقه طولانی قرآنی، مدیریتی و حضور بازرسان توانمند و شناخته شده و امین، موجبات امید را برای حل مشکلات مختلف مؤسسات کشور، نوید می‌دهد.
این انتخاب ارزشمند و شایسته را به منتخبان، تشکل‌های قرآنی، مدیران و مسئولام قرآنی کشور و همه جامعه قرآنی کشور تبریک گفته و از همه مسئولان محترم به ویژه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولان و اعضای محترم شورای توسعه فرهنگ قرآنی درخواست داریم با حمایت همه جانبه خویش از این اتحادیه که محصول بیش از هفت سال تلاش همگانی است، موجبات پویایی و تقویت مؤسسات را فراهم کرده تا ان‌شاالله دغدغه‌های مقام عظمای ولایت در تربیت ۱۰ میلیون حافظ توسط بخش مردمی تحقق یابد.»
اسامی اعضای منتخب هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور
اعضای هیئت مدیره
۱-سیدمحسن موسوی‌بلده(از تهران)
۲-محمداحسان کاظم نیا(از تهران)
۳-مرتضی طلایی(از تهران)
۴-رحیم قربانی(از تهران)
۵-مجید باوردی(از تبریز)
۶-علیرضا احمدی(از تهران)
۷- حسن سلطان پناه(از مازندران)
۸-منصوره معصومی اصل(از البرز)
۹- آیت‌الله محمدعلی کریمی علوی(از تهران)
۱۰- حسین خاکسارهرندی(از اصفهان)
۱۱- محمود حمیداوی(از اهواز)
۱۲- جواد سعیدی(از همدان)
۱۳- سید‌مهدی پور‌موسوی(از زاهدان)
۱۴- لیلی شکرانی(از خراسان شمالی)
۱۵- علی فضیلتی(از اصفهان)
اعضای هیئت بازرسی
۱-داوود محمودی(از تبریز)
۲-ابراهیم مرادی(از بوشهر)
۳-غلامرضا علیزاده(از ارومیه)
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha