اجرای طرح «توریسم مذهبی» در شرکت توزیع برق لرستان
کد خبر: 3769184
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

اجرای طرح «توریسم مذهبی» در شرکت توزیع برق لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان به اجرای طرح توریسم مذهبی در شرکت توزیع نیروی برق استان اشاره و افزود: در بحث توریسم مذهبی زیرساخت‌های برق‌رسانی برای بقاع متبرکه انجام شد و امام‌زادگانی که برق نداشتند با صرف هزینه های بالایی برق‌دار شدند.

اجرای طرح «توریسم مذهبی» در شرکت توزیع نیروی برق استان

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز دوشنبه، دوازدهم آذرماه در حاشیه کارگاه آموزشی هیات‌امنا، خُدام و عوامل اجرایی امام‌زادگان لرستان، برای اولین‌بار در استان تفاهم‌نامه احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس در بقاع متبرکه لرستان فی مابین اوقاف وامور خیریه استان و شرکت توزیع نیروی برق لرستان امضا شد.
فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان در این رابطه گفت: تامین برق پایدار برای امامزادگان و بقاع متبرکه از اهداف شرکت توزیع نیروی برق لرستان است.
وی به اجرای طرح توریسم مذهبی در شرکت توزیع نیروی برق استان اشاره و افزود: در بحث توریسم مذهبی زیرساخت‌های برق‌رسانی برای بقاع متبرکه انجام شد و امام‌زادگانی که برق نداشتند با صرف هزینه های بالایی برق‌دار شدند.
خودنیا با ذکر این مطلب که تفویض اختیاری از وزارت نیرو داشتیم که ۲۰ سال برق تولیدی پنل‌های خورشیدی را خریداری کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس در امامزادگان و بقاع متبرکه استان نصب و راه‌اندازی می‌شود که دارای درآمد مالی برای این اماکن مقدس خواهد بود.

انتهای پیام

captcha