ارسال ۲۰۰ اثر به جشنواره «ابوذر» در ایلام
کد خبر: 3769296
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

ارسال ۲۰۰ اثر به جشنواره «ابوذر» در ایلام

گروه فرهنگی - رئیس بسبج رسانه استان ایلام از ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در استان خبر داد.

ارسال 200 اثر به جشنواره ابوذر در ایلام
سامی شهبازی، رئیس بسبج رسانه استان ایلام در گفت‌وگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: در این دوره و در حد فاصل یک ماه از آغاز فراخوان تا پایان مهلت ارسال آثار، بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که در نوع خود یک اتفاق مهم و رکورد محسوب می‌شود.  
وی با بیان اینکه این مهم با تشریک مساعی کل صاحبان قلم ورسانه و اعتماد آنها به سازمان بسیج رسانه استان میسرگردیدکه جای قدردانی و سپاس دارد، تصریح کرد: دراین دوره ما به صورت دقیق و علمی به سراغ انتخاب محورهای جشنواره رفتیم و۲موضوع مهم «اربعین، ایلام وجهادرسانه‌ای» و«نقش بسیج رسانه در جنگ نرم» هم به بخش‌ها و قالب‌های این دوره اضافه شد.
رئیس جشنواره ابوذر تأکید کرد: مبنا و هدف ما محورهای ارزشی و تولید محتوای فاخردر رسانه‌ها و مطبوعات استان برای جلوگیری از هجمه‌های رسانه‌های بیگانه و معاند بود و در مجموع ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت و حفظ روحیه بسیجی و نهادینه کردن این تفکر ازعمده اهداف این جشنواره است.
شهبازی با بیان اینکه به برکت حضور اصحاب رسانه جشنواره امسال همه حوزه‌ها را در برگرفته و از نشاط و شادابی خاصی برخوردار است، عنوان کرد: معرفی ظرفیت‌های رسانه استان که بحمدالله بیشمار هم هست یکی دیگر از اهداف این رویداد مهم رسانه‌ای است.
وی گفت: آثار رسیده به این دوره از جشنواره اکنون در حال داوری است و متعاقبا در اختتامیه که زمان و مکان آن رسانه‌ای می‌شود آثار برترمعرفی خواهد شد.
رئیس جشنواره ابوذر با تأکید بر اینکه تمام آثار دارای ارزش هستند از مشارکت اهالی رسانه برای پویایی و کمک به این جشنواره و بسیج رسانه تقدیر کرد.
انتهای پیام
captcha