بانوان ظرفیتی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی هستند
کد خبر: 3769325
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

بانوان ظرفیتی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی هستند

گروه اجتماعی- دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بانوان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، گفت: در این مسیر باید چشم‌اندازی تعریف و در آن راستا گام‌های مؤثر برداشت.

بانوان ظرفیتی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی هستند

افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه درگفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با بیان اهداف جمعیت بانوان فرهیخته گفت: هم‌افزایی و اجماع بانوان در مسیر رصد آسیب‌های اجتماعی و چاره‌اندیشی در این خصوص از اهداف این جمعیت است.
وی افزود: در جلسات بانوان فرهیخته با اتحاد و هم‌دلی بین اعضا در راستای به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی می‌شود.
تیرانداز به اهمیت نقش دین در سلامت فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: متأسفانه دشمن در برخی موارد از ضعف‌های فرهنگی ما استفاده کرده و تاحدی نیز موفق بوده بنابراین ما مشکل برنامه‌ریزی و زمان‌بندی داریم که باید با برنامه‌ریزی و تعریف چشم‌انداز در این راستا اقدامات مؤثری انجام دهیم.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی دیگر از اهدافی که این جمعیت دنبال می‌کند ترویج عفاف و حجاب در جامعه است امری که باید با برنامه‌های مدون دنبال شود.
وی با اشاره به نقش فرهنگی جمعیت بانوان اظهار کرد: بازخورد اقدامات فرهنگی در جامعه ضعیف است چراکه در این مسیر ما نتوانسته‌ایم به درستی از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
تیرانداز افزود: بانوان ظرفیت مناسبی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی هستند که باید از این ظرفیت در راستای به حداقل رساندن ضعف‌ها استفاده کنیم.
انتهای پیام

captcha