آغاز دور جدید ثبت‌نام طرح ملی قرآنی در کرمانشاه
کد خبر: 3769329
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

آغاز دور جدید ثبت‌نام طرح ملی قرآنی در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز دور جدید ثبت‌نام و تبلیغات طرح ملی قرآنی با عنوان بشارت در استان خبر داد.

آغاز دور جدید ثبت‌نام طرح ملی قرآنی در کرمانشاه

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به ثبت‌نام دور دوم طرح قرآنی بشارت در استان، گفت: دور جدید ثبت‌نام و تبلیغات طرح ملی قرآنی با عنوان بشارت در کرمانشاه آغاز شد.
وی افزود: تبلیغات این طرح با توزیع 330 متر بنر، 15 هزار تراکت و 5000 پوستر به سراسر استان آغاز شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به جزئیات برگزاری این طرح اظهار کرد: در طول برگزاری این طرح ملی 3 مرحله آزمون برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: این طرح با هدف بسط و گسترش فرهنگ حفظ و انس با قرآن کریم و مفاهیم آن همچنین تدبر در آیات قرآن با مشارکت نهادهای قرآنی برگزار می‌شود.
وی گفت: طرح بشارت در راستای حفظ جزء 30 قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود و از اهداف اصلی طرح برنامه‌ریزی منظم برای ورود به حفظ است.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: حفظ قرآن کریم بهانه‌ای برای بهره‌گیری از معارف الهی و بکارگیری آن در زندگی روزمره است.
حجت‌الاسلام میرزایی افزود: با اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم در واقع رویش معنوی در کشور ایجاد می‌شود.
انتهای پیام

captcha