شهدا و ایثارگران نمونه بارز ایثار و ازخودگذشتگی در حماسه دفاع مقدس هستند
کد خبر: 3769353
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

شهدا و ایثارگران نمونه بارز ایثار و ازخودگذشتگی در حماسه دفاع مقدس هستند

گروه اجتماعی - پاکاری بصیرت را یکی از ویژگی‌های بارز ملت ایران دانست و متذکر شد: شهدا و ایثارگران نمونه بارز ایثار و ازخودگذشتگی در حماسه دفاع مقدس هستند و وظیفه تمام ملت ایران تکریم و بزرگداشت این عزیزان است.

شهدا و ایثارگران نمونه بارز ایثار و ازخودگذشتگی در حماسه دفاع مقدس هستند

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 12 آذرماه در دیدار با جانباز 70 درصد «علیپور»، با بیان اینکه خدا بالاترین مقام و عزت را نصیب شهدا و جانبازان و خانواده‌های گرامی‌ آنان کرده است، گفت: در دوران دفاع مقدس توانستیم الگوی جدیدی با عنوان آزادی و جوانمردی را به دنیا معرفی کنیم.

وی عزت و اقتدار نظام اسلامی را برگرفته از خون شهدا و جانفشانی جانبازان دانست و اضافه کرد: ما آسایش و امنیت امروز مرزهای کشورمان را مدیون خون شهدا و جانبازان هستیم و ایثارگران و خانواده‌های آنان الگوی مناسبی برای نسل جوان هستند.

این مقام مسئول بصیرت را یکی از ویژگی‌های بارز ملت ایران دانست و متذکر شد: شهدا و ایثارگران نمونه بارز ایثار و ازخودگذشتگی در حماسه دفاع مقدس هستند و وظیفه تمام ملت ایران تکریم و بزرگداشت این عزیزان است.

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت، خاطرنشان کرد: امروز خانواده شهدا و ایثارگران الگوی صبر و بردباری و افتخار ایران اسلامی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را اصلی ترین وظیفه مسئولین عنوان کرد و یادآور شد: مدیران وظیفه دارند در حد توان خود و در چارچوب قانون، درصدد رفع مشکلات این عزیران باشند.

انتهای پیام

captcha