آمریکا قادر نیست جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد
کد خبر: 3769488
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
روحانی در شاهرود:

آمریکا قادر نیست جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه ایران قدرتمند و غیرقابل تحمل برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌هاست، گفت: آمریکا بداند ما نفتمان را خواهیم فروخت و قادر نیست جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد؛ بداند اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.

ایران قدرتمند و غیر قابل تحمل برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌‌جمهور، امروز، 13 آذرماه، در جمع مردم شاهرود با بیان اینکه امروز روز آزمایش و امتحان بزرگ تاریخی برای ما ملت ایران است، گفت: امروز روزی است که برای اولین بار بعد از ۴۰ سال مبارزه با دشمن ظالم، آمریکا، به پیروزی‌های کم‌نظیری دست یافته‌ایم.

روحانی با تأکید بر اینکه آمریکا به دنبال کودتا در کشور ما بود و به دنبال تجزیه ایران و جدا کردن خوزستان بود که موفق نشد، یادآور شد: ایران قدرتمند و غیر قابل تحمل برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌هاست و ملت ایران در مقابل آنان سر فرود نیاورد و نخواهد آورد.

به گفته وی، آمریکا خواست و اعلام کرد که ایران را از فروش نفت بازمی‌دارد و ایران را از تبادل تجاری با دنیا منزوی می‌کند و اعلام کرد که به دنبال دستیابی به اهدافش در منطقه است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: ملت بزرگ ما ثابت خواهد کرد که پیروز این نبرد خواهد بود. آمریکا بداند ما نفتمان را خواهیم فروخت. قادر نیست جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد؛ بداند اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.

به گفته وی، آمریکا می‌خواهد رابطه ما را با جهان تضعیف کند، اما امروز از هر زمان دیگر بیشتر با کشورهای همسایه از قبیل ترکیه، عراق‌، پاکستان، افغانستان، عمان، قطر، کویت، آذربایجان و ارمنستان روابط صمیمی داریم و خواهیم داشت.

انتهای پیام

captcha