فعالیت اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور داوطلبانه متوقف شد
کد خبر: 3769507
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

فعالیت اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور داوطلبانه متوقف شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور، پس از تشکیل مجمع عمومی اتحادیه مدغم کشوری با حضور نمایندگان استانی و انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسی، داوطلبانه فعالیتش را تا طی مراحل قانونی متوقف کرد.

فعالیت اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور داوطلبانه متوقف شد

به گزارش ایکنا؛ اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشوری پس از مجمع عمومی ادغام اتحادیه‌های کشور که با حضور بیش از 230 نفر از نمایندگان اتحادیه‌های استانی اواخر هفته گذشته در شهر قم برپا شد، به صورت داوطلبانه فعالیت‌های خود را متوقف کرد.
در این‌باره حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی که چندین سال مسئولیت اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور را برعهده داشت، اظهار کرد: به دلیل اینکه اتحادیه مؤسسات در برپایی این مجمع حضور داشت و با توجه به اینکه یکی از مصوبات و مطالبه این مجمع و تمامی اتحادیه‌های قرآنی استان‌ها، توقف فعالیت اتحادیه‌ها بود، لذا با توجه به تشکیل اتحادیه واحد قرآنی کشور، برابر اساسنامه مصوب شورای توسعه فرهنگ قرآنی، فعالیت اتحادیه مؤسسات قرآنی را داوطلبانه متوقف اعلام کردیم.

مدیر مؤسسه قرآنی ندای ملکوت تهران افزود: امید است اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور نیز نسبت به این امر، حرکت مشابه با اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور را انجام دهد و به ضوابط و مقرراتی که خودشان در تنظیم آن دخیل بوده‌اند، احترام بگذارند تا مؤسسات از سردرگمی خارج شوند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha