برگزاری بیست‌وششمین مسابقات قرآن بسیج بوشهر
کد خبر: 3769519
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

برگزاری بیست‌وششمین مسابقات قرآن بسیج بوشهر

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآنی بسیج استان بوشهر در دو بخش آوایی و غیرآوایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به همت معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و دارالقرآن بسیج استان، بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآنی بسیج استان بوشهر در دو بخش آوایی و غیرآوایی طی دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد.

بخش‌ آوایی این مسابقات در رشته‌های حفظ قرآن کریم، قرائت تقلیدی، اذان تقلیدی و ترتیل تا مرحله استانی ویژه گروه سنی زیر 16 سال و بخش غیر آوایی بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی خاصی در رشته‌های حفظ موضوعی قرآن و نهج‌البلاغه، عکس خانواده قرآنی، خوشنویسی، شعر قرآنی و مستند قرآنی تا مرحله کشوری برگزار می‌شود.

مرحله شهرستانی این رقابت‌ها از 20 تا 30 آذرماه و مرحله استانی نیز از 12 تا 22 بهمن ماه برپا خواهد شد. مهلت ارسال آثار غیر آوایی به استان تهران تا 15 دی‌ماه سال جاری است.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به دارالقرآن‌های بسیج در شهرستان‌های استان، حوزه مقاومت بسیج و یا به کانال دارالقرآن استان بوشهر در پیام‌رسان سروش به نشانی qoranbasij@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha