بین‌المللی شدن فرودگاه شاهرود
کد خبر: 3769541
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

بین‌المللی شدن فرودگاه شاهرود

گروه اجتماعی - حجت‌الاسلام روحانی مصوبه مرز هوایی شاهرود و بین‌المللی شدن فرودگاه شاهرود را اعلام کرد تا ربع قرن انتظار مردم استان سمنان در این باره محقق شود.

بین‌المللی شدن فرودگاه شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، حسن روحانی، رئیس‌جمهور صبح امروز 13 آذر ضمن بازدید از فرودگاه شاهرود و زیر ساخت‌های آن، مصوبه مرزهوایی و بین‌المللی این فرودگاه را که مطالبه‌ای ۲۵ ساله برای مردم شاهرود محسوب می‌شود، ابلاغ کرد.

گفتنی است، این مصوبه به فرودگاه شاهرود امکان می‌دهد تا به فرودگاه کارگو بدل شده و صادرات محصولات تولیدی استان سمنان از جمله میوه‌های سردرختی، محصولات کشاورزی تازه خوری و اقلام تولیدی را به سرعت به کشورهای خلیج فارس روسیه و ... صادر کند.

حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران اسلامی پیش از ظهر سه‌شنبه در ادامه سفر دو روزه به استان سمنان و پس از دیدار مردمی با مردم شهید‌پرور و ولایت‌مدار شاهرود به میزبانی استادیوم تختی، این شهرستان را ترک کرد تا در مرکز استان و در نشست شورای اداری حضور یابد.

روحانی در آغاز سفر دو روزه خود به استان سمنان صبح امروز وارد شاهرود شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

روحانی همچنین با استقبال پرشور مردم شاهرود نیز روبه‌رو شد و ساعتی پیش شاهرود را به مقصد مرکز استان جهت حضور در شورای اداری استان ترک کرد.

یادآور می‌شود، پروژه‌های سفر هیئت دولت به طور همزمان در حاشیه همین شورای اداری به بهره‌برداری برسند.

وی در اجلاسیه سراسری نماز نیز سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha