راه‌اندازی کارگاه حوله‌بافی در حسینیه موقوفه ناصری بندرعباس
کد خبر: 3769565
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

راه‌اندازی کارگاه حوله‌بافی در حسینیه موقوفه ناصری بندرعباس

گروه فرهنگی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس گفت: کارگاه آموزشی حوله‌بافی در حسینیه موقوفه مرحوم محمدعلی ناصری بندرعباس راه‌اندازی شد.

راه اندازی کارگاه حوله بافی در حسینیه موقوفه ناصری بندرعباس

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن شهبازی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بندرعباس در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: کارگاه آموزشی حوله‌بافی جهت اشتغال‌زایی بانوان هرمزگانی راه‌اندازی شد.
وی بیان کرد: کارگاه حوله بافی به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان هرمزگان به مدت یک هفته از روز شنبه تا پایان هفته در حسینیه موقوفه ناصری در حال برگزاری است.
این مقام مسئول بیان کرد: این گارگاه با حضور ۲ استاد و ۴۰ دانش پژوه به مدت یک هفته درحال فعالیت است که با یادگیری این بزرگواران می‌توانیم از قبل این جهت اشتغالزایی همه خواهران تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی اظهار کرد: در این مرحله، فقط یک هفته است ان‌شا‌‌ءالله به دنبال این هستیم که بتوانیم از طریق موقوفات شهر بندرعباس خدمات زیادی به همه هموطنان ارائه کنیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس در پایان گفت: یکی از نیات موقوفه مرحوم ناصر هزینه‌های روزانه این حسینیه است که ما توانستیم این مکان را در اختیار بگذاریم جهت اشتغال که بتوانیم از تولیدات داخلی استفاده بیشتر کنیم.
انتهای پیام

captcha