مقابله با آسیب‌های اجتماعی در طرح مسجد‌محور رباط کریم
کد خبر: 3769594
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

مقابله با آسیب‌های اجتماعی در طرح مسجد‌محور رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به برگزاری نشست‌های آگاهی‌بخش در سطح مساجد این شهرستان اقدام کرد.

مقابله با آسیب‌های اجتماعی در طرح مسجد‌محور رباط کریم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جليلی، مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، در این باره گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از منابع و ظرفیت‌های موجود، برای روشن‌سازی مفاهیم نظری و راهکارهای علمی و عملی، حفظ ارزش‌ها و باورهای دینی و رفع خود‌باختگی و حفظ کرامت انسانی به برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات آگاهی‌بخشی عمومی از جمله پيشگيری از اعتیاد در مساجد به همت شبكه تبليغی اقدام کرد.
وی افزود: این نشست‌ها با هدف آشنايی اجمالی با مواد مخدر و اثرات آن به همراه نگاهی به راهكارهای پيشگيری از مصرف مواد مخدر با رويكرد فرهنگی و دينی و نقش آموزه‌های دينی در پيشگيری از بروز و شيوع مواد مخدر توسط مبلغین در مساجد صاحب‌الزمان(عج)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت رقیه(س) برگزار شد.
این مسئول، با بیان این که مخاطبین این نشست جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها بودند، تصریح کرد: این طرح آموزشی با هدف کلی مصونیت‌بخشی و ارتقای توانمندی مخاطبان در برابر آسیب‌های اجتماعی، سوء مصرف مواد مخدر و رفتارهای پرخطر از طریق آموزش مهارت‌های پایه به آن‌ها و آشنایی با دلایل اعتیاد و راهکارهای فرهنگی و دینی پیشگیری از اعتیاد انجام شد.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha