مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد
کد خبر: 3769598
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخش کتبی ۲۴اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان با شرکت بیش از 2200 همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بخش کتبی ۲۴اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، روز گذشته، 12 آذر در استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
پیمان عین‌القضاتی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، در این رابطه گفت: روز گذشته، 12 آذر دانشجویان در ۱۰ رشته کتبی آشنایی با زندگانی پیامبر(ص)، آشنایی با زندگانی ۱۴معصوم، احکام برادران، احکام خواهران، تفسیر قرآن، ترجمه قرآن به زبان فارسی، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، حفظ زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه با هم رقابت کردند.
وی با اشاره به اینکه اساتید نیز 12آذر سال جاری در 2 رشته آشنایی با نهج‌البلاغه و تفسیر و ترجمه قرآن با هم رقابت کردند، اضافه کرد: در استان بیش از 2 هزار و 200 داوطلب با هم در بخش کتبی رقابت کردند که از این آمار بیش از 800 نفر به ثبت‌نام‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و مراکز تابعه اختصاص دارد.
عین‌القضاتی ادامه داد: نتیجه آزمون کتبی اواسط دی‌ماه اعلام می‌شود، آزمون شفاهی نیز بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، نفرات برتر به 34اُمین جشنواره ملی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کشور که به میزبانی یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آبان ماه سال 98 برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha