تلاش برای راه‌اندازی «دانشکده هنر» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3769605
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

تلاش برای راه‌اندازی «دانشکده هنر» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ رئیس دانشگاه یاسوج گفت: ایجاد دانشکده هنر در کهگیلویه و بویراحمد از اولویت‌های دانشگاه یاسوج است.

تلاش برای راه‌اندازی«دانشکده هنر» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، احمد عریان، رئیس دانشگاه یاسوج امروز، 13 آذرماه در دیدار جمعی از هنرمندان استان، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که از سوی مردم و هنرمندان استان مطرح می‌شود راه اندازی دانشکده هنر در بخش گرافیک، نقاشی و هنرهای مختلف نمایشی، اقوام و مردم شناسی است و معتقد هستند که ظرفیت این استان برای داشتن دانشکده هنر وجود دارد .
وی افزود: ایجاد دانشکده هنر در این استان از اولویت‌های دانشگاه یاسوج است، اما راه‌اندازی رشته‌ها تدریجی بوده و باید با مطالعه و کار کارشناسی انجام شود .
رئیس دانشگاه یاسوج اضافه کرد: امروزه گرفتن مجوز با توجه به اینکه بسیاری از رشته‌ها در کشور اشباع شده، موضوع ساده ای نیست و باید طرح توجیهی قوی داشته باشیم تا بتوانیم مجوز بگیریم .
عریان با اشاره به اینکه عکاس، هنرمند و نویسنده خوب در استان زیاد هستند، خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که در هر حوزه ای به وظایف خود به خوبی عمل کنیم تا استان به رشد و توسعه برسد.
همچنین، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ظرفیت‌هایی مانند سینما را داریم، اما در حوزه تئاتر و سینما در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل مخاطب داریم .
انتهای پیام

captcha