تجلیل از خانواده‌ شهیدان ناصرگرجی و مسعود یحیی‌پور در برنامه «در کوی نیکنامان»
کد خبر: 3769607
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

تجلیل از خانواده‌ شهیدان ناصرگرجی و مسعود یحیی‌پور در برنامه «در کوی نیکنامان»

گروه جهاد و حماسه ــ در یکصد‌و‌سی‌امین برنامه «در کوی نیکنامان» که در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود، از خانواده‌ شهیدان ناصر گرجی و مسعود یحیی‌پور تجلیل می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان؛ ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، ترویج باور‌های دینی و بیان مواضع فکری وعقیدتی شیعه برگزار می‌شود.
در یکصد و سی‌امین برنامه از «در کوی نیکنامان» که 15 آذر ساعت 7:30 برگزار می‌شود، خانواده شهیدان گرجی و یحیی پور  تجلیل خواهند شد.
قرائت زیارت پرفیض عاشورا، مرثیه‌خوانی ذاکران اهل بیت(ع)ا، سخنرانی حجت‌الاسلام وحیدی و بیان خطرات خانواده‌های معزز شهدا از جمله بخش‌های مختلفی است که با حضور خانواده‌های محترم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم حضرت زینب (س) برای این برنامه در نظر گرفته شده است.
علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس حاصل نمایند.
یادآور می‌شود، شهید ناصر گرجی متولد ۲ فروردین ماه ۱۳۴۶ تهران در ۴ اسفند ماه ۱۳۶۲ در جزیره مجنون و شهید مسعود یحیی‌پور متولد اول شهریور‌ماه ۱۳۴۵ تهران در ۴ اسفند ماه ۱۳۶۲ و در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل شده‌اند.
انتهای پیام

captcha