آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآنی «مُدهامتان» در البرز
کد خبر: 3769649
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآنی «مُدهامتان» در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد البرز از برگزاری مسابقات قرآنی «مُدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآنی «مُدهامتان» در البرز

حجت الاسلام کاظم شکری، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز گفت: این دوره از مسابقات به‌همت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های مساجد، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای قرآنی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقه بین خواهران و برادران و در رده سنی هفت تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند در رشته‌های قرائت(تحقیق)، حفظ کل، قرائت(ترتیل)، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز شرکت کنند.
این مسئول با بیان این‌که فعالان قرآنی عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.modhamatan.com و یا با مراجعه حضوری به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان برای شرکت در این مسابقات قرآنی ثبت‌نام کنند، گفت: این مسابقات در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار می‌شود و برگزیدگان مرحله استانی به مسابقه کشوری اعزام می‌شوند.
شکری در پایان با اشاره به اینکه افراد راه یافته به مرحله کشوری مسابقات باید ۷۰ درصد امتیاز مرحله استانی در رشته مورد نظر را کسب کنند، تصریح کرد: افرادی که سابقه شرکت در مسابقات بین‌المللی و یا برگزیده اول تا سوم مسابقات قرآنی کشوری را داشته باشند نمی‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
انتهای پیام

captcha