ورود ۳۷ شرکت پشتیبان به طرح الگوی نوین مشاغل خانگی در ایلام
کد خبر: 3769706
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
حسینی خبر داد:

ورود ۳۷ شرکت پشتیبان به طرح الگوی نوین مشاغل خانگی در ایلام

گروه اجتماعی - رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از ورود ۳۷ پشتیبان استان به طرح الگوی نوین مشاغل خانگی خبر داد.

ورود 37 شرکت پشتیبان به طرح الگوی نوین مشاغل خانگی در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی ایلام عصر روز گذشته، 13 آذر‌ماه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، با تشریح فاز دو و سه الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی، اظهار کرد: در الگوی نوین مشاغل خانگی که بر اساس تفاهم‌نامه بین جهاددانشگاهی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ایلام به عنوان یکی از استان‌های پایلوت در حال اجرا است، در استان ایلام 2839 نفر متقاضی ثبت‌نام کردند.
وی با بیان اینکه پس از بررسی صلاحیت و راستی‌آزمایی متقاضیان بیش از 2000 نفر تایید شدند، تصریح کرد: کار پشتیبان‌یابی با موفقیت در حال انجام است و 37 شخصیت حقوقی و حقیقی پشتیبان   وارد کار شده‌اند و و تاکنون 3 قرارداد نیز در این زمینه منعقد شده است.
حسینی با اشاره به ادامه فرآیند آموزش و مشاوره متقاضیان، اضافه کرد: تاکنون 32 مدرس در حوزه‌های مختلف و مرتبط با رشته‌های شغلی این طرح در استان  ثبت‌نام کرده‌اند.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام به‌کارگیری دانش‌آموختگان، توجه به بازار آی.تی ، توجه به زنجیره اشتغال، اتصال متقاضیان به شرکت‌های پشتیبان، ایجاد نظام استاندارد و کنترل کیفیت، اتصال به بازار را از ویژگی‌های این طرح عنوان و تصریح کرد: در این طرح وام در اولویت نیست بلکه آنچه مهم است اتصال به بازار مصرف و کوتاه کردن دست دلالان است.
انتهای پیام
captcha