پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی
کد خبر: 3769807
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۲۳۱۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، کارگشایی و مسکن با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط صندوق امداد ولایت استان زنجان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی
هدایت صفری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: 2 هزار و 312 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال، کارگشایی و مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال پرداخت شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و 878 فقره در قالب تسهیلات کارگشایی و قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان با مبلغ 4 میلیارد و 958 میلیون تومان و 4 میلیارد و 807 میلیون تومان نیز برای ایجاد 364 فرصت شغلی جدید به افراد مستعد و نیازمند پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بیان کرد: از ابتدای سال جاری 68 فقره وام مسکن با اعتباری بالغ بر 571 میلیون تومان و دو مورد هم اجاره ودیعه مسکن به مبلغ 15 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این استان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه توسعه سنت زیبای قرض‌الحسنه از راهبردهای مهم صندوق امداد ولایت است، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در حوزه قرض‌الحسنه و پیوند فعالیت‌های صندوق امداد ولایت با فعالیت‌های حوزه مشارکت‌های مردمی از برنامه‌های این صندوق در استان زنجان است.
صفری همچنین از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و مرکز مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان استان زنجان خبر داد و گفت: این اقدام به‌منظور رفع مشکلات اقشار محروم و آسیب‌پذیر و استفاده از ظرفیت‌های مرکز مشاوران حقوقی، منعقد شد.
وی تلاش در جهت هم‌افزایی توانمندی‌ها و ترغیب و تشویق روحیه نیکوکاری در جامعه حقوقدانان، وکلا و مشاورین حقوقی برای مبارزه با فقر و محرومیت در راستای منویات مقام معظم رهبری  خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت به ویژه در مناطق محروم را از اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: همکاری در ارائه مشاوره‌های حقوقی جهت تعامل و استفاده از ظرفیت وکلا و کارشناسان حقوقی در حل مشکلات حقوقی نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.
صفری خاطرنشان کرد: در این تفاهم‌نامه به ترغیب و تشویق مددجویان به‌منظور استفاده از وکلای خیر در مسائل و مشکلات حقوقی، پیگیری دعاوی جامعه هدف تا حصول نتیجه از سوی وکلا، ارائه خدمات رایگان به مددجویان در قالب معاضدت قضایی، تشکیل مجمع وکلا و حقوقدانان نیکوکار و خیر استان تاکید شده است.
انتهای پیام
captcha