بیرانوند سفیر نماز شد
کد خبر: 3769880
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

بیرانوند سفیر نماز شد

گروه اجتماعی ـ در اجلاس سراسری نماز در سمنان علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان لرستانی تیم ملی و پرسپولیس به‌عنوان سفیر نماز معرفی شد.

تجلیل از بیرانوندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‎جمهور امروز ‌چهارشنبه، 14 آذرماه، در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز که با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» در دانشگاه سمنان برگزار شد، از 15 فرد و دستگاه برگزیده در این اجلاس با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد، که یکی‌از آن‌ها علی‌رضا بیرانوند، دروازه‌بان لرستانی تیم ملی و پرسپولیس بود که به‌عنوان سفیر نماز معرفی شد.
بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز با محور شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز با حضور رئیس جمهور در سمنان در حال برگزاری است.
در متن این تقدیرنامه آمده است:
«زیباترین عبادت حق نماز است که ستون دین و معراج مومن است. همه آن‌هایی که در اقامه باشکوه‌تر نماز تلاش می‌کنند بی‌تردید در استحکام دین خداوند و عروج انسان‌ها به سوی خالق مهربان کوشیده‌اند. بدین وسیله از اهتمام ارزشمند جنابعالی در ترویج فرهنگ نورانی نماز در آوردگاه‌های ورزشی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. امید است تلاش‌های خالصانه شما مورد پذیرش درگاه خداوند بزرگ قرار گیرد».

تجلیل از بیرانوند

 

captcha