مسابقات قرآن ‌نیروی زمینی ارتش پایان یافت
کد خبر: 3769923
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

مسابقات قرآن ‌نیروی زمینی ارتش پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ اختتامیه سی و هشتمین دوره ‌مسابقات ‌قرآن ‌ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار و در پایان ‌از نفرات برتر این دوره تجلیل شد.

اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتشبه گزارش ایکنا از اردبیل، عباس حاج‌عبدالحسینی، معاون فرهنگی اداره عقیدتی، سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، ۱۴ آذرماه در اختتامیه مسابقات قرآن این ارتش اظهار کرد: در سی و هشتمین مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۸۰ نفر از یگان‌های مختلف حضور داشتند.
وی گفت: در پایان این مسابقات ۹۰ نفر منتخب به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم در تهران که در دی ماه برگزار می‌شود راه یافتند.
ترویج برنامه‌های قرآنی
سرهنگ کریم چشک، فرمانده تیپ ۴۰ متحرک ارتش اردبیل نیز بیان کرد: سطح برگزاری این دوره از مسابقات قابل قبول بود و در راستای برنامه‌ریزی برای تداوم برگزاری مسابقات قرآنی در بین کارکنان ارتش در استان خواهیم بود چرا که ترویج برنامه‌های قرآنی برای رشد معنویت و قدسیت در جامعه یک اولویت اساسی و لازم است.
چشک گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل شده و در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیرو‌های مسلح امنیت کشورمان مثال‌زدنی است.
ارتش و ‌امنیت ‌کشور ‌
امیر نوذر نعمتی، جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که در خاورمیانه شاهد ناامنی هستیم، ولی به برکت خون شهدای والامقام و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح امنیت بسیار خوبی در ایران حاکم است و هیچ کشوری نمی‌تواند حتی نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.
نعمتی اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران با میزبانی شایسته تیپ هجومی ۴۰ ارتش برگزار شد که این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است.
انتهای پیام

captcha