شهدا جان خود را فدای عهد و پیمان با امام(ره) کردند
کد خبر: 3769925
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

شهدا جان خود را فدای عهد و پیمان با امام(ره) کردند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی عسگری گفت: شهدا مردان مخلص و بی‌ادعایی بودند که سر و جان خود را فدای عهد و پیمانی کردند که با امام امت(ره) بسته بودند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در ادامه برنامه‌های دیدار مسئولان استان با جامعه ایثارگری، 13 آذرماه به همراه امیر سرتیپ فرهاد آریانفر، فرمانده قرارگاه غرب ارتش با حضور در منزل خانواده شهیدان «غلامعلی و محمد مرادی» و جانباز 70 درصد «امیدعلی نجفی» با این عزیزان دیدار و گفت‌وگو کرد.
حجت‌الاسلام عسگری در این دیدارها ضمن تجلیل از رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدای والامقام و جانبازان گران‌قدر، گفت: شهدا مردان مخلص و بی‌ادعایی بودند که سر و جان خود را فدای عهد و پیمانی کردند که با امام امت(ره) بسته بودند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه بیان کرد: شهدا به یک معنا نور واحد هستند که با سرمشق گرفتن از مکتب اهل‌ بیت(ع)، مرگ سرخ و عزتمندانه را بر زندگی دنیوی ترجیح داده و شهادت را با آغوش باز پذیرا شدند.
وی همچنین در ادامه و در دیدار با جانباز گران‌قدر 70 درصد نجفی، اظهار کرد: امروز جانبازان صبور و دلاور ما با همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس در همه عرصه‌های انقلاب حضور داشته و در این صحنه‌ها به مولای خود حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) اقتدا کرده‌اند.
علی حنیفی
انتهای پیام

captcha