جشنواره ملی «ایده‌ها و فرصت‌ها» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3769929
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
با محوریت کارآفرینی اجتماعی؛

جشنواره ملی «ایده‌ها و فرصت‌ها» در کردستان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، چهارمین جشنواره ملی «ایده‌ها و فرصت‌ها» را با هدف استفاده از ظرفیت‌های کارآفرینی اجتماعی برگزار می‌کند.

برگزاری چهارمین جشنواره ملی «ایده‌ها و فرصت‌ها» با محوریت کارآفرینی اجتماعی

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا اعظمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان امروز، 14 آذرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: این جشنواره امسال در سه محور اصلی طراحی نرم‌ افزار تلفن همراه و نرم‌ افزار رایانه‌ای، بازی رایانه‌ای و اسباب‌ بازی و انیمیشن و یک بخش ویژه برگزار می‌شود.
وی افزود: این محورها در حوزه‌های آموزش مهارت‌‌های اجتماعی پایه به کودکان، آسیب‌‌ها و جرایم فضای مجازی، جرایم اقتصادی و امور حقوقی خواهد بود که پیش رویداد این جشنواره اول دی سال جاری و رویداد اصلی دهم تا دوازدهم بهمن در تهران برگزار خواهد شد.
اعظمی بیان کرد: علاقه‌مندان و ایده‌پردازان تا بیستم دی ماه فرصت دارند با ثبت‌نام در سایت www.festivalidea.ir در دو بخش دانش‌آموزی و آزاد شرکت کنند.
وی اعلام کرد: در پایان این جشنواره، سه تیم در بخش آزاد و یک تیم در بخش دانش‌آموزی برگزیده خواهند شد و فرصت حضور در مرکز نوآوری معاونت اجتماعی قوه قضاییه را خواهند داشت.
اعظمی در پایان یادآور شد: جشنواره استارتاپ به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم مختلف و به منظور حمایت از کارآفرینی اجتماعی، تشخیص یک مشکل اجتماعی و استفاده از مفاهیم و اصول کارآفرینی برای ایجاد تغییر، برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha