راه امام همان راه اهل بیت(ع) است
کد خبر: 3769962
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
احمد الشرفی:

راه امام همان راه اهل بیت(ع) است

گروه سیاست و اقتصاد - مبارز یمنی گفت: امروز جوانانی داریم که روحیه انقلابی‌گری را از امام(ره) به ارث برده‌اند و راه امام همان راه اهل بیت(ع) است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدصادق عبدالرحمن احمد الشرفی، مبارز یمنی دیروز پنجشنبه، 15 آذر در همایش طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌ علمیه کرمان در حمایت از مردم مظلوم یمن گفت: استکبار همه تلاش خود را برای کشتن روح انقلابی‌گری و بیداری اسلامی و روحیه معنویت به‌کار برده است.
وی با بیان اینکه جنگ اخلاقی در کنار جنگ نظامی راه انداخته برای از بین بردن روح ایمان، اما همه اینها منجر به شکست خواهد شد، افزود: امروز جوانانی داریم که روحیه انقلابی‌گری را از امام(ره) به ارث برده‌اند و راه امام همان راه اهل بیت(ع) است.
این مبارز یمنی با اشاره به اینکه در حال حاضر شما پیروزی‌های یمن و لبنان را می‌بینید، بیان کرد: دشمنان انقلاب در جنگ تحمیلی شکست خوردند، حزب‌الله لبنان پیروزی‌های مکرری داشت و به فضل مقام معظم رهبری در سوریه و عراق و اکنون هم در یمن پیروزی‌ها را شاهد هستیم.
احمد الشرفی گفت: در یمن راه‌، پل‌ و هر ساختمانی که در آن حیات جاری است، بازارها، تالارهای عروسی و حتی مجالس عزاداری را هدف قرار داده‌اند و این دشمنی فوق تصورات و بسیار بیشتر از آن چیزی است که وسایل ارتباط جمعی می‌گویند.
وی اظهارکرد: بر خلاف آنچه در تبلیغات دروغین می‌گویند، جنگ یمن، نسل‌کشی است چراکه در یمن مدارس که اطفال بی‌دفاع را در خود جای داده هدف قرار گرفته‌ و صدها نفر کشته شده‌اند و بیمارستان‌ها که سر جنگ با کسی ندارند را مورد هدف قرار گرفته‌اند.
این مبارز یمنی با تأکید بر اینکه دشمن محاصره مردم یمن را در دستور کار خود قرار داده که از آن جمله محاصره غذایی و دارویی است و مردم یمن از آن بسیار رنج می‌برند، تصریح کرد: آمریکا مسبب این جنگ و دشمن اول یمن و دشمن اول عالم اسلام است.
احمد الشرفی گفت: آمریکا اولین کشوری است که جنگ با یمن را اعلام کرد و سلاح و تکنولوژی جنگ را می‌دهد و در حال حاضر نیز پشت پرده آمریکاست که جنگ را اداره می‌کند، یمن با ۱۷ کشور می‌جنگد و بیش از ۳۰۰ هواپیمای جنگنده یمن را هدف قرار داده‌اند.
وی بیان کرد: زنان و مردان یمنی اهل تسلیم نیستند و هر متجاوزی که در طول تاریخ به یمن حمله کرده شکست خورده و این را تاریخ شهادت می‌دهد، ما جوانانی داریم که فرهنگ محمدی اصیل و انقلابی‌گری دارند و جوانان پیرو امام حسین(ع) را در یمن داریم.
مبارز یمنی با بیان اینکه آمریکا قبل از اینکه جنگ یمن شروع شود در داخل جنگ به راه انداخت، اظهارکرد: آمریکا گروه‌های تکفیری را به یمن آورد، بیش از ۵ هزار حوزه علمیه وهابی را عربستان از ۳۰ سال پیش راه انداخت و آنان را با اموال هنگفتی که از آمریکا دریافت می‌کرد، حمایت و تلاش کرد که تفکر رایج در یمن تفکر وهابی باشد.
احمد الشرفی گفت: علی‌رغم اینکه تکفیری‌ها بسیاری از مسلمانان یمنی اعم از زیدی، شیعه و سنی را کشتند مردم متوجه توطئه شدند و آنها را طرد کردند و از آن به بعد شعار مرگ بر آمریکا توسط شهید حسین هوشی پایه‌گذاری شد.
وی تأکید کرد: بعد از انقلاب یمن، آمریکا خواست انقلابی‌های یمنی را فریب دهد و می‌خواست یمن را به ۶ اقلیم تقسیم کند، اما یمنی‌ها قبول نکردند و منصور هادی استعفا و فرار کرد که از آن پس دخالت خارجی‌ها به بهانه حمایت از رئیس جمهور مستعفی آغاز شد اما ما مطمئن هستیم که پیروز می‌شویم.
انتهای پیام

captcha