دانشجو؛ قوه متفکر جامعه
کد خبر: 3769975
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

دانشجو؛ قوه متفکر جامعه

گروه اجتماعی ـ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشجویان قوه متفکر جامعه بوده و آینده مدیریت کشور در دستان دانشجویان است.

دانشجو؛ قوه متفکر جامعهبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی صبح امروز، ۱۴ آذرماه در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه‌ها نقش اساسی در استقلال کشور دارند و امید آینده کشور به دانشجویان و جوانان است؛ از این‌رو جوانان سرمایه‌های ملی کشور محسوب می‌شوند و به نوعی دانشجویان قوه متفکر جامعه بوده و آینده مدیریت کشور در دست آن‌ها است.
وی افزود: امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، دانشگاه‌ها به عنوان عوامل توسعه جامعه در سراسر کشور ایجاد شده‌اند تا از این فرصت طلایی برای توسعه همه جانبه کشور استفاده شود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی عنوان کرد: دشمنان اسلام در طول تاریخ قصد داشتند جامعه اسلامی را به انزوا بکشند و اجازه نمی‌دادند کشور‌های اسلامی به مراحل عالی علمی و معرفتی برسند، اما امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این زمینه برای توسعه کشور مهیا شده و نقشه شوم دشمنان از بین رفته است.
حسنی ادامه داد: امروزه بهترین عالمان و اندیشمندان از بین دانشجویان انتخاب می‌شوند چنان‌که در طول تاریخ نیز دانشجویان با بصیرت و آگاهی در برابر نفوذ دشمنان مقابله کرده‌اند همان گونه که در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ دانشجویان در مقابل نماینده آمریکا ایستادگی کردند و نقشه شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.
وی بیان کرد: اکنون دشمنان انقلاب اسلامی و کشور ایران در نظر دارند این قوه متفکر جامعه را به سمت دیگری کشیده و فکر دانشجویان را بدزدند لذا تلاش در ترویج جهل و نادانی دارند، اما دانشجویان باید به آینده امیدوار بوده و در دانشگاه به بصیرت و آگاهی کامل برسند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امروزه استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ترویج عدالت اجتماعی باید شعار دانشجویان ایران اسلامی باشد همان طور که در طول تاریخ دانشجویان در زمان‌های مختلف با عمل به این شعار‌ها در مقابل نفوذ افکار شوم دشمنان ایستادگی کردند.
انتهای پیام

captcha