هزینه در امور فرهنگی سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است
کد خبر: 3770038
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

هزینه در امور فرهنگی سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است

کانون خبرنگاران نبأ ــ یک فعال فرهنگی گفت: هزینه کردن برای امور فرهنگی مخصوصاً برای نوجوانان بسیار ضروری، مورد نیاز جامعه و در واقع نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده کشور و انقلاب اسلامی است و چه بهتر که هزینه جایی خرج شود که ماندگاری و اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

یوسف بهشتی، سرپرست گروه رسانه احسان در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ هدف از تشکیل گروه سرود خود را حس کردن جای خالی آن در مراسم مذهبی شهرستان قرچک خواند و گفت: حقیقتاً برنامه‌ای که بتواند مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان را جذب کند و اثرگذار باشد، وجود نداشت.
وی ادامه داد: به نظرم آمد با راه‌اندازی یک گروه سرود می‌توان این خلأ را پر کرد، از این رو دست به کار شده و با هزینه شخصی یک اثر فرهنگی تولید کردیم.
مداح اهل بیت(ع)، اثر حماسی ایستاده‌ایم را اولین کار گروه احسان معرفی کرد و افزود: خوشبختانه این کار بعد از اولین اجرا بسیار قابل توجه و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
وی در پاسخ به چرایی انتخاب نام «احسان» برای گروه سرود خودش اظهار کرد: بعد از تشکیل گروه برای انتخاب نام خیلی مردد بودیم که خبر شناسایی و بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار که بعد از مدت 2 سال به گوشمان رسید، با توجه به اینکه این گروه متعلق به پایگاه مقاومت بسیج حر شهرستان قرچک است و شهید احسان میرسیار هم از اعضای فعال این پایگاه بود، بدون تردید نام «احسان» را برای این گروه انتخاب کردیم.
این هنرمند در ادامه با اشاره به مشکلات مالی در توسعه امور فرهنگی اظهار کرد: هزینه کردن برای امور فرهنگی مخصوصاً برای نوجوانان بسیار ضروری، مورد نیاز جامعه و در واقع نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده کشور و انقلاب اسلامی است و چه بهتر که هزینه جایی خرج شود که ماندگاری و اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
وی با تأکید بر پایین بودن بودجه فرهنگی شهرها از مسئولین خواست تا با حمایت گروه‌های فرهنگی، شاهد جذب بیشتر جوانان شویم و بتوانیم آثار فاخر بیشتری تولید کنیم.

هزینه در امور فرهنگی سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است

بغض انتظار؛ آخرین اثر گروه رسانه احسان
بهشتی علاقه و صبر را لازمه فعالیت در چنین گروه‌هایی برشمرد و مطرح کرد: در حال حاضر این گروه متشکل است از 30 نفر از نوجوانان بسیجی که با برنامه‌ریزی و فعالیت حرفه‌ای در حال جذب بیشتر هستیم.
سرپرست گروه احسان در پایان خبر داد: در حال تصویر‌برداری‌ کار جدید «بغض انتظار» در مسجد مقدس جمکران در وصف امام زمان‌(عج‌)  هستیم، ‌که ‌بعد از تصویربرداری و‌ تدوین از رسانه ملی پخش خواهد شد.
گفتنی است، گروه رسانه احسان متشکل از نوجوانان بسیجی قرچکی است که به همت پایگاه بسیج حر این شهرستان از سال 1396 با تولید اثرات ارزشی و حماسی پا به عرصه فعالیت فعالیت در زمینه سرود گذاشت.

انتهای پیام

captcha