رسیدن به چهل سالگی انقلاب حادثه‌ای استثنایی در جهان است
کد خبر: 3770063
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴
سردار نقدی:

رسیدن به چهل سالگی انقلاب حادثه‌ای استثنایی در جهان است

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسالت انقلاب اسلامی استقلال بود که اکنون ایران مستقل‌ترین کشور دنیاست، آزادی بود که ایران نهضت آزادی بخش در جهان است و جمهوریت بود که مردم‌سالاری ایران در جهان نظیر ندارد.

رسیدن به چهل سالگی انقلاب حادثه‌ای استثنایی در جهان است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران عصر امروز 14 آذرماه در همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، گفت: در صده اخیر انقلاب‌های روسیه، چین و فرانسه سرکوب و نابود شدند و انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که به چهل سالگی خود رسیده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و رسیدن آن به چهل سالگی یک حادثه استثنایی در جهان است، افزود: اکنون همه کشور باید در جشن باشد اما به دلیل ایجاد یک فضای جعلی و واقعیت‌های جعلی این پیروزی را از خاطر ما برده‌اند.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دوران خفقان‌آور قبل از انقلاب و حکومت کردن انگلیس و آمریکا بر کشور، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردم را بر سرنوشت خودشان حاکم کرد و اجازه نداد زیر سایه بیگانگان باشیم.
سردار نقدی تصریح کرد: رسالت انقلاب اسلامی استقلال بود که اکنون ایران مستقل‌ترین کشور دنیاست، آزادی بود که ایران نهضت آزادی بخش در جهان است و جمهوریت بود که مردم سالاری ایران در جهان نظیر ندارد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان داخلی و خارجی بارها می‌خواستند انتخابات را باطل کنند و مردم سالاری را زیر سوال ببرند، ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب و ولایت فقیه ملتزم به مردم سالاری دینی است و هرگز اجازه این کار را ندادند و به آرا مردم احترام گذاشته‌اند.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انقلابی که مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد و تمام محاسبات جهانی را بهم ریخت را نباید با گرانی و ارزانی مقایسه کنیم، گفت: وضع کنونی اقتصاد جامعه حاصل انتخاب اکثریت مردم است و انقلاب، ارزش‌های انقلاب و رهبری نقشی در گرانی ندارند.
سردار نقدی با بیان اینکه امروز در کشور سرمایه‌های بسیاری برای رشد اقتصادی وجود دارد، اظهار کرد: مسئولین باید از ظرفیت‌های موجود کشور استفاده کنند و به شرایط اقتصادی سخت مردم پایان دهند.
انتهای پیام

captcha