برترین‎های قرآنی جامعه حراستی کشور تجلیل شدند
کد خبر: 3770112
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

برترین‎های قرآنی جامعه حراستی کشور تجلیل شدند

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ با حضور رئیس سازمان حراست کل کشور، از برترین‌های قرآنی جامعه حراستی کشور در قم تجلیل شد.

برترین‎های قرآنی جامعه حراستی کشور تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از قم، هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه حراستی کل کشور امروز 15 آذرماه با حضور راه یافتگان به بخش نهایی مسابقات در تالار همایش های شهرداری قم به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با حضور هادی خانی رئیس سازمان حراست کل کشور، موسوی مدیرکل اطلاعات استان، دکتر سقاییان نژاد شهردارقم و شخصیت های ملی و استانی برگزار شد از برترین های این مسابقات تجلیل شد.

در ابتدای این برنامه موسوی مدیرکل اطلاعات استان قم با اشاره به اهمیت اتزام به معنویات برای رسیدن به سعادت گفت: بر اساس روایات وارده، زیارت حرم کریمه اهل بیت(ع) بهشت را بر انسان واجب می‎گرداند که همان بهای التزام به عنصر عترت است.

وی افزود:حضور خیل قاریان و حافظان و عالمان به کلام وحی در قم که مظهر عترت طاهرین و مرکز نشر علوم اهل بیت(ع) است مصداق زیبا وبارزی است پیوند آسمانی ثقلین مبارک یعنی قرآن و عترت است که مایه سعادت بشر را فراهم می‎کند.

پس از وی نیز هادی خانی رئیس سازمان حراست کل کشور به ارایه مباحثی پیرامون بایسته‎های زندگی قرآنی حافظان امنیت کشور پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم نیز از برگزیدگان بخش‎های این مسابقات شامل، حفظ، قرائت، اذان، تواشیح، معارف نهج‎البلاغه، صحیفه، انسان 250 ساله  و.... تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha