تاکید بر نقش پررنگ زنان در مبارزه با جنگ تبلیغاتی دشمن
کد خبر: 3770116
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

تاکید بر نقش پررنگ زنان در مبارزه با جنگ تبلیغاتی دشمن

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: با اشاره به نقش پررنگ زنان در مبارزه با جنگ تبلیغاتی دشمن، اظهارکرد: در جنگ‌های تبلیغاتی و فرهنگی دشمن ابتدا به مرکز اصلی یعنی همان اندیشه و عقیده حمله می‌کند و در این جنگ‌ها نقش زنان بسیار بیش‌تر است، چرا که سنگرهای فرهنگی از داخل خانواده‌ها تا همه سطوح ادامه دارد.

تاکید بر نقش پررنگ زنان در مبارزه با جنگ تبلیغاتی دشمن

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، امروز 15 آذر جاری در دیدار با دست اندرکاران اجلاسیه شهدای بانوان و ایثارگر خراسان جنوبی، گفت: جهاد یکی از ارکان فروع دین است و مسئله جهاد یکی از مکان‌هایی است که در مقام عبودیت و تکامل، رتبه‌ها با سرعت ارتقاء می‌یابد.
وی افزود: جهاد دو نوع ابتدایی و دفاعی است، که نوع ابتدایی بعد از اتمام حجت در مقابل مستبدین و مستکبرین باید برای آزاد کردن مستضعفین از زیر بار ظلم آن‌ها است.
وی با اشاره به نقش پررنگ زنان در مبارزه با جنگ تبلیغاتی دشمن، اظهارکرد: در جنگ‌های تبلیغاتی و فرهنگی دشمن ابتدا به مرکز اصلی یعنی همان اندیشه و عقیده حمله می‌کند و در این جنگ‌ها نقش زنان بسیار بیش‌تر است، چرا که سنگرهای فرهنگی از داخل خانواده‌ها تا همه سطوح ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به بزرگداشت شهدا، افزود: اینکه روح شهادت طلبی، یاد و عظمت شهدا در جامعه‌ای فراموش نشود برای دشمن وحشت‌زا است.
عبادی یادآور شد: مهم‌ترین جهاد از خانواده و زن آغاز می‌شود اما زنان در صحنه‌های دفاعی نیز حضور دارند که مهم‌ترین آن صحنه جنگ فرهنگی است.
انتهای پیام

captcha